Monday, June 15, 2009

Pengenalan

Assalamualaikum & salam sejahtera...

Blog ni merupakan sub-blog kepada Dunia Jam & blog ni juga aku khaskan untuk jualan apa saja barangan, tapi jam lebih diutamakan. Mungkin ada di antara barangan di sini menarik minat anda di luar sana. Untuk yang berminat dengan barangan disini, silalah hubungi aku untuk rundingan.


Urusan jual-beli

Apa yang dipaparkan merupakan keadaan barangan itu sendiri & harga yang dipaparkan adalah harga open price & boleh dirunding. Harga-harga ini termasuk kos hantaran (di seluruh Malaysia).

Sekiranya barangan yang anda beli itu anda tidak puas hati & mengalami kerosakan, tidak seperti yang ceritakan... anda boleh pulangkan kembali & aku akan bayar kembali kepada anda. Apa yang dijual ni adalah sebagai memenuhi minat aku pasal jam. Kalau jual dapat balik modal pun dah memadai buat aku, pasal aku boleh buat modal pusingan untuk dapatkan stok baru.

Setelah urusan bayaran dibuat, aku mohon dari pembeli untuk memberi masa 1,2 hari untuk aku pos barang tersebut. Namun, aku akan cuba sedaya upaya untuk pos barang tersebut dengan secepat mungkin. Kalau boleh, hari pembeli bayar tu. Urusan pos menggunakan Pos Laju.

Untuk apa-apa pertanyaan & kemuskilan, anda bolehlah hubungi aku. Sekian. Terima kasih.