Friday, July 3, 2009

NEW Fuyate Automatic

Jam ni dibeli untuk kegunaan sendiri. Tapi tak pakai langsung. Jam ni aku beli hanya RM120. Disebabkan buatan China, aku tak sanggup nak letak tinggi. Tak berbaloi untuk pembeli, beli jam China dengan harga tinggi. Sebab tu aku jual RM130 je. Sekarang ni aku offer dengan harga kos aku saja. Kalau termasuk harga pos, aku cuma rugi RM5 saja.


Sebenarnya tali kulit ni berwarna perang gelap. Bukannya hitam.


Caseback jenis skru.


Saiznya agak besar & berbentuk klasik.




Penentuan tarikh quick set. Subdail tu sebenarnya jarum saat juga. Dua-dua jarum bergerak serentak, beriringan serta tepat mengikut saat.


Movement ni best sebab boleh kunci


Jam cukup berkilat. Masih bau kedai lagi.


Jenama: Fuyate
Movement: Automatik & kunci
Casing: 40mm termasuk crown
Cermin: Mineral berbentuk dome sedikit
Tali: Kulit
Kondisi: Baru.


Keterangan:
  • Jam baru dengan movement automatik. Rasanya jam ni buatan China.
  • Harga yang diletak adalah harga aku beli jam ni.
  • Harga tetap termasuk pos

NEW OWNER: En. Simon Guok, PJ, KL