Thursday, September 30, 2010

Kotak jam 5 slot


Kotak yang cantik ini mempunyai kapasiti untuk mengisi jam sebanyak 5 utas.



Bahagian atas mempunyai cermin yang membolehkan kita melihat kecantikan jam milik kita tanpa perlu membuka penutupnya. Jahitan benang putih di bahagian atas kemas & memberikan rupa yang cukup eksklusif. Saiz kotak 11cm x 28cm.




Penutupnya menggunakan sistem klip (push button) supaya tidak mudah terbuka & disertakan dengan kunci. Bahagian dalamannya cukup kemas & bergaya. Buatannya cukup kemas & fabrik lembut yang membaluti kesuluruhan bahagian dalamannya adalah seperti baldu. Lembut, kemas & cantik. Warna putih yang ditampilkannya itu akan menaikkan lagi rupa jam yang diletakkan di dalamnya serta menyedapkan mata memandang.




Kelebaran setiap bahagian adalah 48mm & cukup sesuai & muat untuk jam-jam bersaiz besar seperti jam diver. Cukup sesuai untuk meletakkan jam kesayangan kita & menyimpannya dengan baik.




Kedua-dua jam ini bersaiz besar & sesuai diletakkan dengan ruang dalaman begini. Setiap jam tidak akan bersentuhan, lalu akan mengelakkan dari tergesel sesama sendiri & mengakibatkan calar..... suatu prospek yang langsung tidak enak jika jam tercalar dalam penyimpanan.